|
3 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3) - BRAK ZAWODNIKÓW
3 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A - BRAK ZAWODNIKÓW
3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2N , 2A
3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 Picanto
3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 3
3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4
3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5
3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 6
3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 7
3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
3 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 9
2 Runda - 318 IS CUP PL
2 Runda - HOUR RACE
3 Runda - KIA LOTOS RACE
3 Runda - Porsche PLATINUM GT3 Cup Challenge Central Europe
4 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3) - BRAK ZAWODNIKÓW
4 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2N , 2A
4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 Picanto
4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 3
4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4
4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5
4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 6
4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 7
4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
4 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 9