|
9 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3) - BRAK ZAWODNIKÓW
9 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
9 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
9 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2
9 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 Picanto
9 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 3
9 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4 - BRAK ZAWODNIKÓW
11 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5 CUP PL
9 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 6
9 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 7 - BRAK ZAWODNIKÓW
9 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
4 Runda - HOUR RACE
9 Runda - MOTOCITY IS CUP
10 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3) - BRAK ZAWODNIKÓW
10 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
10 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
10 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2
10 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 Picanto
10 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 3
10 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4 - BRAK ZAWODNIKÓW
12 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5 CUP PL
10 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 6
10 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 7 - BRAK ZAWODNIKÓW
10 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
10 Runda - MOTOCITY IS CUP
9 Runda ADAC HAIGO Historic Cup - Formula
9 Runda ADAC HAIGO Historic Cup - Tourenwagen
10 Runda ADAC HAIGO Historic Cup - Formula
10 Runda ADAC HAIGO Historic Cup - Tourenwagen