|
7 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3) - BRAK ZAWODNIKÓW
7 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2
7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 Picanto - BRAK ZAWODNIKÓW
7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 3
7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4 - BRAK ZAWODNIKÓW
7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5 CUP PL
7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 6
7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 7
7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
3 Runda - HOUR RACE
7 Runda - MOTOCITY IS CUP
8 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3)- BRAK ZAWODNIKÓW
8 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2
8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 Picanto - BRAK ZAWODNIKÓW
8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 3
8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4 - BRAK ZAWODNIKÓW
8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5 CUP PL
8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 6
8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 7
8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
8 Runda - MOTOCITY IS CUP