Polski Związek Motorowy


  • 5 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3) - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 7 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3) , DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 2 Picanto , 9
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 , 3 , 5 , 6
  • 7 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8 , 8-1 , 8-2
  • 5 Runda - Super S Cup
  • 7 Runda - 318 IS CUP PL
  • 4 Runda - HOUR RACE
  • 5 Runda - HAIGO Formula
  • 5 Runda - HAIGO Tourenwagen

  • 8 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3) - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 8 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3) , DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 2 Picanto , 9
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 , 3 , 5 , 6
  • 8 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8 , 8-1 , 8-2
  • 6 Runda - Super S Cup
  • 8 Runda - 318 IS CUP PL
  • 6 Runda - HAIGO Formula
  • 6 Runda - HAIGO Tourenwagen

  • Ostatnia modyfikacja: 2018-07-06 10:35:21
    Wykonanie : Chrono Poznań TOMEX