Polski Związek Motorowy


  • 1 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3) - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 1 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
  • 1 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
  • 1 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2N , 2A
  • 1 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 Picanto
  • 1 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 3
  • 1 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4
  • 1 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 6
  • 1 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 7
  • 1 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
  • 1 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 9
  • 1 Runda - 318 IS CUP PL
  • 1 Runda - HOUR RACE

  • 2 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 do 2000 cm3) - BRAK ZAWODNIKÓW
  • 2 Runda - DIV 4 , 5 (E1 i E2 pow. 2000 cm3)
  • 2 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 1N , 1A
  • 2 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2N , 2A
  • 2 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 2 Picanto
  • 2 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 3
  • 2 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 4
  • 2 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 5
  • 2 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 6
  • 2 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 7
  • 2 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 8
  • 2 Runda - DYWIZJA NARODOWA - Klasa 9

  • Ostatnia modyfikacja: 2017-05-21 16:45:06
    Wykonanie : Chrono Poznań TOMEX