Nr | Zawodnik/Competitor Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Klasa Class |
Pojazd/Make | Czas Time |
km/h | Tren.1 Pract.1 |
Okr Laps |
Tren.2 Pract.2 |
Okr Laps |
|
1 | 23 | KLIMECKI Wojciech | KLIMECKI Wojciech A.Wielkopolski |
DN-2 | Honda Civic | 1:49.627 | 134.1 | 1:49.627 | 6 | ||
2 | 26 | Basenhurt A&T Racing Team | KAŹMIERCZAK Przemysław A.Wielkopolski |
DN-2 | Renault Clio | 1:51.618 | 131.7 | 1:51.618 | 8 | ||
3 | 22 | KRYSMANN Bartosz | KRYSMANN Bartosz A.Wielkopolski |
DN-2 | Renault Clio | 1:51.754 | 131.5 | 1:51.754 | 6 | ||
4 | 25 | ZAGÓRSKI Krzysztof | ZAGÓRSKI Krzysztof A.Wielkopolski |
DN-2 | Renault Clio | 1:52.147 | 131.1 | 1:52.147 | 12 | ||
5 | 29 | GAWLAK Tomasz | GAWLAK Tomasz A.Wielkopolski |
DN-2 | Renault Clio | 1:52.165 | 131.0 | 1:52.165 | 11 | ||
6 | 27 | PNIOK Andrzej | PNIOK Andrzej A.Ziemi Tyskiej |
DN-2 | Honda Civic | 1:52.210 | 131.0 | 1:52.210 | 11 | ||
7 | 28 | WALKOWIAK Bartosz | WALKOWIAK Bartosz A.Wielkopolski |
DN-2 | Honda Civic | 1:52.237 | 131.0 | 1:52.237 | 10 |
Nr | Zawodnik/Competitior Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Nar Nat |
Pojazd Make |
Punkty Points |
Okr. Laps |
Czas Time |
Kara Pen. |
Najlepsze Best lap |
||
1 | 23 | KLIMECKI Wojciech | KLIMECKI Wojciech A.Wielkopolski |
PL | Honda Civic | 25 | 15 | 27:55.902 | 1:50.100 | 4 | |
2 | 22 | KRYSMANN Bartosz | KRYSMANN Bartosz A.Wielkopolski |
PL | Renault Clio | 18 | 15 | + 7.374 | 1:50.492 | 4 | |
3 | 28 | WALKOWIAK Bartosz | WALKOWIAK Bartosz A.Wielkopolski |
PL | Honda Civic | 15 | 15 | + 31.887 | 1:51.493 | 10 | |
4 | 27 | PNIOK Andrzej | PNIOK Andrzej A.Ziemi Tyskiej |
PL | Honda Civic | 12 | 15 | + 39.310 | 1:52.565 | 2 | |
5 | 25 | ZAGÓRSKI Krzysztof | ZAGÓRSKI Krzysztof A.Wielkopolski |
PL | Renault Clio | 10 | 15 | +1:00.037 | 1:53.171 | 6 | |
6 | 29 | GAWLAK Tomasz | GAWLAK Tomasz A.Wielkopolski |
PL | Renault Clio | 8 | 15 | +1:06.899 | 1:53.101 | 5 | |
7 | 26 | Basenhurt A&T Racing Team | KAŹMIERCZAK Przemysław A.Wielkopolski |
PL | Renault Clio | 6 | 14 | 28:34.332 | 1:51.878 | 5 |