6 Runda
Wyścigowego Motocyklowego Pucharu Polski
Poznań /PL/ 07.08.2016r.
Klasa Rookie 600
poz. | nr | Nazwisko i imię | Nar | Klub | Model/silnik | Punkty | Okrążeń | Całkowity czas | Różnica | Najlepszy czas okr. | w okr. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 46 | SMELA Tomasz | PL | A.Wielkopolski | Suzuki GSXR | 26 | 10 | 16:59.444 | - | 1:40.735 | 4 |
2 | 14 | WACHOWSKI Daniel | PL | Jasielski Klub Motorowy | Yamaha R6 | 20 | 10 | 17:00.989 | +1.545 | 1:40.889 | 8 |
3 | 56 | RZENNO Marcin | PL | A.Radomski | Yamaha R6 | 16 | 10 | 17:04.596 | +5.152 | 1:41.502 | 3 |
4 | 21 | OCHOCKI Rafał | PL | A.Lubelski | Triumph Daytona | 13 | 10 | 17:10.864 | +11.420 | 1:41.407 | 5 |
5 | 17 | BOLEK Jakub | PL | A.Silesia | Yamaha R6 | 11 | 10 | 17:19.358 | +19.914 | 1:42.635 | 4 |
6 | 10 | MAZURKIEWICZ Rafał | PL | A.Królewski | Honda CBR | 10 | 10 | 17:42.988 | +43.544 | 1:44.257 | 2 |
7 | 47 | ROGIEWICZ Filip | PL | A.Wielkopolski | Yamaha R6 | 9 | 10 | 18:06.271 | +1:06.827 | 1:46.874 | 4 |
8 | 22 | FALKIEWICZ Grzegorz | PL | A.Polski | Yamaha R6 | 8 | 10 | 18:15.350 | +1:15.906 | 1:47.589 | 6 |
9 | 15 | STECKI Marcin | PL | A.Wielkopolski | Triumph Daytona | 7 | 10 | 18:43.506 | +1:44.062 | 1:49.963 | 10 |
10 | 35 | NORKUNAS Tauras | LT | LMSF | Yamaha R6 | 0 | 9 | 17:06.089 | 1 okr. | 1:44.669 | 4 |
11 | 53 | KARCZ Tomasz | PL | A.Łódzki | Yamaha R6 | 5 | 9 | 17:11.690 | +5.601 | 1:48.255 | 3 |
12 | 3 | SZYMAŃSKI Łukasz | PL | A.Toruński | Suzuki GSX-R | 4 | 9 | 17:20.454 | +14.365 | 1:47.192 | 2 |
13 | 219 | BUDZYŃSKI Mikołaj | PL | A.Rzeszowski | Kawasaki ZX6R | 3 | 8 | 17:30.078 | 2 okrążeń | 1:41.028 | 2 |
NU | 5 | WOJCIECHOWSKI Marcin | PL | A.Wielkopolski | Yamaha R6 | 0 | 4 | 6:51.555 | - | 1:41.198 | 2 |
NU | 95 | JUSZCZAK Mariusz | PL | KM Szczecin | Yamaha R6 | 0 | 4 | 6:51.704 | - | 1:41.824 | 2 |
NU | 65 | MURAWSKI Tomasz | PL | A.Wielkopolski | Yamaha R6 | 0 | 3 | 5:14.870 | - | 1:42.806 | 3 |
WYK | 6 | PAZURKIEWICZ Michał | PL | CKM Cieszyn | Yamaha R6 | 0 | 6 | 10:51.012 | - | 1:45.582 | 3 |