Nr | Zawodnik/Competitor Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Klasa Class |
Pojazd/Make | Czas Time |
km/h | Tren.1 Pract.1 |
Okr Laps |
Tren.2 Pract.2 |
Okr Laps |
|
1 | 144 | AVTek PSS Racing Team | PALUSKO Bartosz A.Wielkopolski |
D4 35oo | BMW M3 | 1:37.803 | 150.3 | 1:37.803 | 9 | ||
2 | 15 | GAŁĘZKI Dariusz | GAŁĘZKI Dariusz A.Wielkopolski |
D4 35oo | Mitsubishi Lancer EVO X | 1:38.506 | 149.2 | 1:38.506 | 12 | ||
3 | 160 | AVTek PSS Racing Team | GLASSE Jakub A.Wielkopolski |
D4 35oo | BMW M3 | 1:38.766 | 148.8 | 1:38.766 | 5 | ||
4 | 12 | JANIŃSKI Marcin | JANIŃSKI Marcin A.Wielkopolski |
D4 35oo | BMW M3 | 1:40.208 | 146.7 | 1:40.208 | 11 | ||
5 | 14 | BOKIEJ Dawid | BOKIEJ Dawid A.Wielkopolski |
D4 35oo | BMW M3 | 1:42.739 | 143.1 | 1:42.739 | 13 |
Nr | Zawodnik/Competitor Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Klasa Class |
Pojazd/Make | Czas Time |
km/h | Tren.1 Pract.1 |
Okr Laps |
Tren.2 Pract.2 |
Okr Laps |
|
1 | 5 | GT3 Poland | JEDLIŃSKI Stanisław A.Rzeszowski |
D4 +35oo | Porsche 911 GT3 | 1:45.043 | 139.9 | 1:45.043 | 11 |
Nr | Zawodnik/Competitior Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Nar Nat |
Pojazd Make |
Punkty Points |
Okr. Laps |
Czas Time |
Kara Pen. |
Najlepsze Best lap |
||
1 | 160 | AVTek PSS Racing Team | GLASSE Jakub A.Wielkopolski |
PL | BMW M3 | 5 | 12 | 26:16.517 | 1:39.233 | 9 | |
2 | 12 | JANIŃSKI Marcin | JANIŃSKI Marcin A.Wielkopolski |
PL | BMW M3 | 4 | 12 | + 6.929 | 1:40.180 | 10 | |
144 | AVTek PSS Racing Team | PALUSKO Bartosz A.Wielkopolski |
PL | BMW M3 | NF | 6 | 28:49.068 | 2:01.960 | 5 | ||
14 | BOKIEJ Dawid | BOKIEJ Dawid A.Wielkopolski |
PL | BMW M3 | NF | 0 | 5.175 | ||||
15 | GAŁĘZKI Dariusz | GAŁĘZKI Dariusz A.Wielkopolski |
PL | Mitsubishi Lancer EVO X | NST |
Nr | Zawodnik/Competitior Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Nar Nat |
Pojazd Make |
Punkty Points |
Okr. Laps |
Czas Time |
Kara Pen. |
Najlepsze Best lap |
||
1 | 5 | GT3 Poland | JEDLIŃSKI Stanisław A.Rzeszowski |
PL | Porsche 911 GT3 | 5 | 12 | 27:17.761 | 1:48.407 | 11 |