Nr | Zawodnik/Competitor Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Klasa Class |
Pojazd/Make | Czas Time |
km/h | Tren.1 Pract.1 |
Okr Laps |
Tren.2 Pract.2 |
Okr Laps |
|
1 | 57 | ZIELIŃSKI Sebastian LRP POLAND |
ZIELIŃSKI Sebastian A.Ostrowski |
STK6oo | Yamaha R6 | 1:36.800 | 151.8 | 1:37.141 | 9 | 1:36.800 | 10 |
2 | 33 | SZKOPEK Marek LRP POLAND |
SZKOPEK Marek A.Polski |
SSP6oo | Yamaha R6 | 1:37.451 | 150.8 | 1:38.466 | 7 | 1:37.451 | 11 |
3 | 53 | PLADAS Sarunas | PLADAS Sarunas Dolce Moto |
SSP6oo | Yamaha R6 | 1:37.498 | 150.8 | 1:37.636 | 12 | 1:37.498 | 6 |
4 | 101 | SUROWIEC Piotr | SUROWIEC Piotr A.Wielkopolski |
STK6oo | Yamaha R6 | 1:38.991 | 148.5 | 1:38.991 | 11 | 1:39.574 | 7 |
5 | 35 | FLOREK Natalia | FLOREK Natalia A.Wielkopolski |
SSP6oo | Yamaha R6 | 1:39.708 | 147.4 | 1:40.234 | 15 | 1:39.708 | 7 |
6 | 99 | IRZYK Michał | IRZYK Michał Bałtyk Gdynia |
SSP6oo | Yamaha R6 | 1:40.991 | 145.5 | 1:40.991 | 12 | 1:41.432 | 14 |
7 | 100 | JAWORSKA Monika | JAWORSKA Monika A.Wielkopolski |
STK6oo | Yamaha R6 | 1:41.008 | 145.5 | 1:41.722 | 12 | 1:41.008 | 10 |
Nr | Zawodnik/Competitior Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Nar Nat |
Pojazd Make |
Punkty Points |
Okr. Laps |
Czas Time |
Kara Pen. |
Najlepsze Best lap |
||
1 | 33 | SZKOPEK Marek LRP POLAND |
SZKOPEK Marek A.Polski |
PL | Yamaha R6 | 25+1** | 15 | 24:24.764 | 1:36.640 | 9 | |
2 | 57 | ZIELIŃSKI Sebastian LRP POLAND |
ZIELIŃSKI Sebastian A.Ostrowski |
PL | Yamaha R6 | 20+1* | 15 | + 0.189 | 1:36.646 | 9 | |
3 | 53 | PLADAS Sarunas | PLADAS Sarunas Dolce Moto |
LT | Yamaha R6 | 16 | 15 | + 21.698 | 1:37.565 | 3 | |
4 | 101 | SUROWIEC Piotr | SUROWIEC Piotr A.Wielkopolski |
PL | Yamaha R6 | 13 | 15 | + 46.984 | 1:39.291 | 14 | |
5 | 35 | FLOREK Natalia | FLOREK Natalia A.Wielkopolski |
PL | Yamaha R6 | 11 | 15 | + 50.734 | 1:39.533 | 11 | |
6 | 99 | IRZYK Michał | IRZYK Michał Bałtyk Gdynia |
PL | Yamaha R6 | 10 | 15 | + 56.128 | 1:40.096 | 11 | |
7 | 100 | JAWORSKA Monika | JAWORSKA Monika A.Wielkopolski |
PL | Yamaha R6 | 9 | 15 | +1:11.691 | 1:40.548 | 5 |