Nr | Zawodnik/Competitor Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Klasa Class |
Pojazd/Make | Czas Time |
km/h | Tren.1 Pract.1 |
Okr Laps |
Tren.2 Pract.2 |
Okr Laps |
|
1 | 11 | SIKORA Ireneusz BMW Sikora Motorsport |
SIKORA Ireneusz AMK Gliwice |
Superbike | BMW S1000RR | 1:34.486 | 155.6 | 1:34.817 | 13 | 1:34.486 | 6 |
2 | 24 | JERMAN Marko Suzuki GRANDys duo Team |
JERMAN Marko AMZS |
Superbike | Suzuki GSX-R1000 | 1:35.215 | 154.4 | 1:36.198 | 9 | 1:35.215 | 5 |
3 | 98 | OSKALDOWICZ Janusz BMW Petronas |
OSKALDOWICZ Janusz A.Lubelski Sport |
Superbike | BMW S1000RR | 1:36.004 | 153.1 | 1:36.374 | 12 | 1:36.004 | 8 |
4 | 50 | CHEŁKOWSKI Waldemar | CHEŁKOWSKI Waldemar A.Wielkopolski |
Superbike | BMW S1000RR | 1:36.141 | 152.9 | 1:37.334 | 8 | 1:36.141 | 5 |
5 | 9 | LEWANDOWSKI Bartłomiej Team Recykl |
LEWANDOWSKI Bartłomiej A.Polski |
Superbike | Yamaha R1 | 1:38.343 | 149.5 | 1:41.976 | 11 | 1:38.343 | 10 |
6 | 82 | DURYNEK Mariusz Suzuki GRANDys duo Team |
DURYNEK Mariusz A.Wielkopolski |
Superbike | Suzuki GSX-R1000 | 1:43.410 | 142.1 | 1:45.098 | 12 | 1:43.410 | 8 |
Nr | Zawodnik/Competitior Sponsor/Sponsor |
Kierowca/Driver Klub/Club |
Nar Nat |
Pojazd Make |
Punkty Points |
Okr. Laps |
Czas Time |
Kara Pen. |
Najlepsze Best lap |
||
1 | 11 | SIKORA Ireneusz BMW Sikora Motorsport |
SIKORA Ireneusz AMK Gliwice |
PL | BMW S1000RR | 25+1* | 16 | 25:33.869 | 1:34.868 | 6 | |
2 | 98 | OSKALDOWICZ Janusz BMW Petronas |
OSKALDOWICZ Janusz A.Lubelski Sport |
PL | BMW S1000RR | 20+1** | 16 | + 1.755 | 1:34.770 | 4 | |
3 | 24 | JERMAN Marko Suzuki GRANDys duo Team |
JERMAN Marko AMZS |
SLO | Suzuki GSX-R1000 | 16 | 16 | + 6.985 | 1:35.208 | 7 | |
4 | 50 | CHEŁKOWSKI Waldemar | CHEŁKOWSKI Waldemar A.Wielkopolski |
PL | BMW S1000RR | 13 | 16 | + 43.927 | 1:36.762 | 4 | |
5 | 9 | LEWANDOWSKI Bartłomiej Team Recykl |
LEWANDOWSKI Bartłomiej A.Polski |
PL | Yamaha R1 | 11 | 16 | +1:23.692 | 1:39.106 | 4 | |
6 | 82 | DURYNEK Mariusz Suzuki GRANDys duo Team |
DURYNEK Mariusz A.Wielkopolski |
PL | Suzuki GSX-R1000 | 10 | 15 | 25:55.507 | 1:42.597 | 11 |