Nr | Zespól Team |
Kierowca Driver |
Nar Nat |
Klasa Class |
Pojazd-Opony Make-Tyres |
Czas Time |
km/h | Tren.1 Pract.1 |
Okr Laps |
Tren.2 Pract.2 |
Okr Laps |
|
1 | 122 | LW Bogdanka RT | BUKOWSKI Daniel | PL | SUPERSPORT | YAMAHA/ | 1:36.571 | 152.2 | 1:36.571 | 12 | ||
2 | 33 | OKI Castrol Triumph Szkopek Team | SZKOPEK Marek | PL | SUPERSPORT | TRIUMPH/ | 1:38.738 | 148.9 | 1:38.738 | 8 | ||
3 | 113 | Kondratowicz Mariusz | KONDRATOWICZ Mariusz | PL | SUPERSPORT | 1:38.777 | 148.8 | 1:38.955 | 14 | 1:38.777 | 14 | |
4 | 99 | Irzyk Michał | IRZYK Michał | PL | SUPERSPORT | YAMAHA/Dunlop | 1:41.339 | 145.0 | 1:43.053 | 13 | 1:41.339 | 6 |
5 | 96 | PROKOP Lubos | PROKOP Lubos | SK | SUPERSPORT | HONDA/Dunlop | 1:42.569 | 143.3 | 1:43.225 | 5 | 1:42.569 | 12 |
6 | 101 | Surowiec Piotr | SUROWIEC Piotr | PL | SUPERSPORT | HONDA/Pirelli | 1:43.832 | 141.6 | 1:43.832 | 6 | ||
7 | 89 | RKD Racing Team | DOMKE Klaus Peter | D | SUPERSPORT | HONDA/Pirelli | 1:44.635 | 140.5 | 1:46.106 | 13 | 1:44.635 | 12 |
8 | 20 | Zieliński Sebastian | ZIELIŃSKI Sebastian | PL | SUPERSPORT | YAMAHA/ |
Nr | Zespół Team |
Federacja Federation |
Kierowca Driver |
Pojazd-Opony Make-Tyres |
Punkty Points |
Bonus | Okr. Laps |
Czas Time |
Kara Pen. |
Najlepsze Best lap |
||
1 | 33 | OKI Castrol Triumph Szkopek Team | PZM |
SZKOPEK Marek | TRIUMPH/ | 26 | R | 15 | 24:12.713 | 1:35.487 | 13 | |
2 | 122 | LW Bogdanka RT | PZM |
BUKOWSKI Daniel | YAMAHA/ | 21 | P | 15 | + 2.552 | 1:35.794 | 3 | |
3 | 113 | Kondratowicz Mariusz | PZM |
KONDRATOWICZ Mariusz | 16 | 15 | +1:01.561 | 1:39.572 | 3 | |||
4 | 99 | Irzyk Michał | PZM |
IRZYK Michał | YAMAHA/Dunlop | 13 | 15 | +1:14.565 | 1:40.567 | 14 | ||
5 | 96 | PROKOP Lubos | SMF |
PROKOP Lubos | HONDA/Dunlop | 11 | 14 | 24:26.049 | 1:43.518 | 2 | ||
6 | 89 | RKD Racing Team | ACCR |
DOMKE Klaus Peter | HONDA/Pirelli | 10 | 14 | +1:03.983 | 1:46.013 | 2 | ||
101 | Surowiec Piotr | PZM |
SUROWIEC Piotr | HONDA/Pirelli | NST | |||||||
20 | Zieliński Sebastian | PZM |
ZIELIŃSKI Sebastian | YAMAHA/ | NST |